Idol 2006 för hela slanten

Idol idol idol. Hur kommer det sig att det är så nedrans sköjigt? Jag, Cuba och Desire var där för andra dagen i rad igår. Det var spännande. Märkbart vilken skillnad det är när det är killarna som ska sjunga. Det kryllade av tjejer.

Danny och Markus gick vidare. Att Markus gick vidare var tummen upp. Danny? Jag vet inte. Även om jag inte vill tycka det så kan jag inte låta bli att tycka att han är söt som få, vilket resten av sveriges tjejer också verkar tycka för det var enbart därför han gick vidare igår. Sången var hemsk. Såg lite av hans olika auditions på hemsidan och visst kan han sjunga okej egentligen men igår var det inte bra. Det måste ni ju hålla med om? David, Binnies vän var ju kalasbra. Han sjöng ju så underbart fint. Rent sångmässigt tycker jag att han var absolut bäst igår. Överlägsen. Hoppas att han blir uttagen tills på fredag och att folk fattar att han sjunger helt sjukt bra. Heja David!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0