Gossip Girl

Gossip Girl.

Jag har bara läst början men jag är redan fast. Vad är det som gör att det är så roligt att läsa om lyx? Kanske för att man har alldeles för lite av det i sin egen vardag. Kanske för att man vet att man aldrig kommer att få uppleva det där lyxiga livet som bara är få förunnat? Fast vem har sagt att dom har det så mycket bättre. Men håll med om att det vore ruggigt kul att få testa på lyxlivet bara för en dag? Jag skulle då inte tacka nej, eller vad säger du Olis?

Nördig och töntig som jag är kunde jag inte låta bli att gå in på hemsidan och kolla runt lite. Pinsamt. Säg inget till någon. Självklart fanns det ett test i stil med "vem av huvudpersonerna är du mest lik" Jag kunde bara inte låta bli. Töntvarning igen, jag vet. Resultatet var dock skrattretande för det var allt som jag inte är. Jag anser inte att jag är eller har en sån personlighet och jag tror inte att någon annan tror eller tycker det om mej heller. Jag är verkligen inte den "perfekta tjejen" som alla vill vara. Inte en chans. Skrattretande.


YOU'RE MOST LIKE SERENA!

Your style is fun, and above all, flirtatious. You like people to notice when you walk in the room, and preferably, when you walk out of it, too. You're a fan of sequins and texture and like to be the most sparkly girl in the room-who better to be the star than you? People think you're totally self-assured- maybe even a little cocky- But the truth is that sometimes you wish all those people looking at you could see the REAL you.

Som sagt. Hej och hå vilket skojeri.


Kommentarer
Tofsique

...fast om någon lyxar är det väl du?
Jag menar, vem har fin kaffemakare och får hem tjocka tidningar med glansiga omslag och franska titlar?

2006-09-03 @ 19:12:08
URL: http://tofsic.blogg.se/
Johnkathinka

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2009-07-30 @ 09:00:08
URL: http://johnkathinka.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0