Wow!

Jag är ganska impad av mig själv. Jag har pluggat nuko intensivt i två och en halv timme nu och dt börjar sätta sig lite. Jag är långt ifrån klar och kan långtifrån allt jag borde för att få ett säkert G men jag är på väg. klustermusik. Vet du vad det är? Nej just det, tänkte väl det. Det är helt cepe. Det är musik utan melodi och knappt rytm. Olika lager av musik på varandra skulle man kunna säga. Kaka på kaka. Det låter ungefär såhär IIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh i sju minuter. varning för tinitus. 

Det jobbigaste är att mina syskon sitter inne i kungliga tennishallen och kollar på stockholm open medan jag sitter här och lär mej onödig fakta om t ex klustermusik och annat spännande, typ minimalistisk och elektronisk musik. 

Nu orkar jag inte mer. Tack och hej leverpastej. Det får bli plugg på t-banan och komma tidigare till skolan och plugga imornbitti. 

Vissa människor tror verkligen för mycket gott om sig själva. Vissa lägger t ex ut exotiska bilder på internet som helst borde vara sekretess belagda (stavas hur?) för att folk kan må dåligt och få skadliga men av att se dom. Inga nämnda inga glömda. 

Som sagt! 

tack och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0