Vattenpölar

Träning på en stor blöt och "vattenpölig" grusplan väntar. Ibland undrar jag varför jag inte satsade på tennisen istället för på fotbollen. Man slipper regnet, om det inte är en läcka i taket förstås.

Allt för ofta hoppar jag över träningen. Eller små saker kommer ivägen och man behöver inte sätta sig på cykeln en regnig torsdag och komma hem halvtio på kvällen. Fast det jobbigaste är nog att komma iväg. Att komma hem från en lång skoldag och sen skynda iväg till en träning utan att ens ha hunnit äta eller sitta på sin lilla rumpa i fem minuter gör att man tappar lusten. Verkligen. Men jag antar att jag behöver det här mer än någonsin. Springa av mig och slippa tänka på skolan. 

Imorn ska vi testa studentmössor. Härligt härligt. Tiden går fort. Väldigt fort men just nu är det mest skönt. Snart är det höstlov och ingen är gladare än jag. 

Om man skulle ta och leta reda på benskydden och lite annat smått och gott. Cykelnyckeln. 


Dripp dropp.... 


Kommentarer
Desire

Hoppas regnet inte blötte ner dig för mycket! Men det är nyttigt att röra på sig! :)

Puss på dig socker!

2006-10-24 @ 19:32:42
Richardrita

I am really impressed!!

2009-12-08 @ 08:40:12
URL: http://richardrita.myblog.de


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0