Stackars Basshunter

Satt för mig själv och försökte dricka mitt alldeles för varma kaffe samtidigt som jag lyssnade på något som jag tror var topplistan på P3 när jag hör Basshunters Boten Anna på ett annat språk. Det visar sig vara några holländare som har gjort om den. Sjukt. Totalt helt sjukt. Låten är ju urkass och att någon skulle vilja göra en cover på den måste vara ett stort skämt. Det roligaste är nog ändå att Basshunter själv blir så upprörd och arg över att någon töntig holländare, förmodligen med världens sämsta musiksmak har snott och gjort om hans låt. Men Basshunter, du kan vara lugn, på topplistan låg din verison av Boten Anna ändå bättre till än den holländska.


Nu ska jag skruva ihop en byrå.  Fett.


Kommentarer
Joanna

haha, jag skrattar fortfarande :) Bra blogg du!

2006-11-08 @ 14:49:22
URL: http://swica.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0