Söndagstrött

Gårdagen var mycket härlig, trevlig och mysig. Terese hade en jättefin lägenhet och maten var toppengod. Lenas insats i singstar borde belönas med en medalj. Hon sjöng från halv nio till kl tolv och jag och Marie sjöng Darins money for nothing bättre än darin själv. Härligt härligt. Tereses exotiska tallbarrs drinkar var också spännande och Emma P uppskattade sjönsången från Lena och Lollo. 

Trots dessa äventyr lyckades vi vinna matchen idag. 4-2 och jag fick t.o.m. ett skott på mål. Sånt händer inte ofta. 

Vårat lag är verkligen ett toppenlag. 

Jag orkar inte men jag måste läsa naturkunskap och projektarbete. usch och fy. Längtar tills nästa helg och skåne. Det blir skönt.

Sov gott folk!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0