Seg start

Klockan har nu passerat två och jag sitter fortfarande i pyjamas.

Försöker få tag på Terese för att få reda på lite mer om kvällen men det går inge vidare. Får försöka igen lite senare.

Jag borde göra annat än att sitta här men just nu är att sitta stilla på min lilla rumpa allt jag orkar göra. Mitt hår är jätteäckligt och jag borde verkligen hoppa in i duschen men som sagt; sitta stilla på rumpan är allt jag tänker göra. Iallafall ett tag till.

Jag är sugen på Ben & Jerry's glass men den går bara att köpa på kvantum och dit är det långt och sätta sig på cyklen är det sista jag vill göra nu. Om jag hade körkort hade jag kunnat ta bilen. Om bilen hade varit hemma vill säga. Dagens i-lands problem.

Nej om man skulle ta och försöka ringa terese igen och kanske ducsha?....

Igår köpte jag iallafall rosa bandet.

Ally McBeal är fortfarande det bästa av det bästa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0