Knöligt

En försvunnen ryss, en hetare än hetaste Carter och Snaggis, gratis shots, Lick me tröjorna, blomkransar, bandanas och militärbyxor, Girls just wanna have fun.


Idag är det exakt fyra månader sen. Visst är det töntigt att fortfarande räkna månaderna sen vi var där men vad fasiken, man måste ju ha något kul att tänka på när allt annat bara känns trist och segt.

Jag borde göra lite svenska nu men jag var tvungen att tänka på något annat. Realistiska, romantiska och upplysningstexter känns inte så lockande.

Karin är så duktig. På allt. Hon är verkligen toppen.

Nu ska jag sleva i mig lite Ben&Jerry's glass. Mumsigt.



Kommentarer
Olala

åh grekland, ska vi flytta dit sen? jag har precis gjort ett test på höskoleprovet o det sög, så jag kan nog bara få jobb i grekland i framtiden.. suck

2006-10-18 @ 14:02:51
Lukas Podolski

I love guest books, keep up the good work!

2009-12-04 @ 14:56:37
URL: http://lukas-podolski.blog.de


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0