Johanna phone home

Vi har fått nya leksaker i skolan. Fina roliga platta leksaker som man kan använda till jättemycket. Man kan bl a ta sånna här jättefina bilder. Leksakerna är vita och surrar lite hemtrevligt. Datorer! Mac. Jag gillar hur botoxat mitt ansikte ser ut på den översta bilden. Det ser ut som om jag tagit något uppigande eller bara druckit för många lattes från sandys.

 

Det värsta i skolan är över nu och det känns underbart skönt. Nu är det bara lite ARL kvar att göra. Måste hitta all fakta på nätet eftersom jag är så otroligt oplanerad och inte har lånat en arl bok i "bibblan" Men man får skylla sig själv. Det är dock inte lätt att hinna tänka på allt i all jobbig stress. Jobbigt värre.



Häromdan fick jag ett sms av söt Ola när jag satt och åt frukost och tänkte på hur jobbigt det skulle bli att sätta sig på tåget och åka till den jobbiga skolan. Det var ett greksms och även om det är snart fyra månader sen, exakt fyra månader sen imorgon faktiskt (men jag säger inte det för då tycker ni bara att jag är jobbig som fortfarande tjatar om hur underbart sjukt kul vi hade) så blir jag så himla glad när jag tänker tillbaka på det. Jag har fyllt hela min kalender med heta bilder från grekland så på alla tråkiga nuko lektioner kan jag sitta och drömma mig tillbaka.

Som sagt....

- I wanna dance with somebody...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0