Hawaiian dreams

Det finns knäppa grejer och det finns även en del knäppa människor men vissa grejer är bara sjuka och vissa mäniskor verkar också bara vara sjuka. Var det någon mer än jag som såg outsiders? Dockor som fruar och sexleksaker och vuxna människor som låtsas att dom fortfarande är tre år och dricker ur nappflaska. Skrämmande, men mest sjukt. Enligt mig.

Jag sitter här och dricker mitt nya te... Hawaiian dreams. Vet inte riktigt om jag får någon hawaii känsla men önskan att befinna sig där är väldigt stor. Det kanske är hemlig marknadsföring. Något resebolag och tesäljare som sammarbetar. Skulle kunna vara så. Chansen är liten men kanske inte obefintlig.

Vi har temavecka. På rytmus är det lika med konstiga scheman, lunch för hela skolan samtidigt, totalt onödigt och ett allmänt kaos. Det är alltid lika spännande att se hur det ska gå ihop.

En dag som denna är det även väldigt spännande att gå omkring på alla gator och försöka undvika att få mask-mos under skorna. Det är sånt som gör att man bara blir ännu gladare än dag när det regnar.

Idag har även varit den dagen då Desireé kom på det exotiska ordet "kaffa" vilket i sin tur betyder "att dricka kaffe" och Cuba berättade att hon hade köpt ett dragspel och en tysk ordbok. Jag blev en fjällkulla och Cuba en bergsget. Tänk vad kul man kan ha på rytmus ändå?

Stolpe ut med peppe. Härligt.

Dags att dra vidare.


Kommentarer
ems

hehe! quistis.blogg.se ;)

2006-10-24 @ 12:19:26
Desire

Hejja fjällkulla och kaffa kanske är ett av de genialiskaste orden som har yttrats idag:P

Hejja!

2006-10-24 @ 19:31:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0