Bloggeliblogg

Ah! skönt att få skriva av sej. Härligt härligt. Internet funkar fortfarande inte hemma så det är i skolan man får skriva av sig. Känner just nu att jag inte är så noga med stavningen och blandar lite i och j och annat hett. Jag känner mej som en nybörjare vid tangentbordet. Mina händer darrar. Kan inte vara ett bra teckan. 

Jag har äntligen fått tagit igen allt missat på olika bloggar runt om i världen känns skönt att vara tillbaka igen och få uppdatera sig lite. Usch vad hemsk det låter. Hemsk är vad jag är. 

Benick eller bennick eller hur han nu stavar står och kastar pappersflygplan genom fönstret. Hur tråkigt kan man ha? Ja, rytmus är ett dagis. Barnen är bara lite större och finnigare. Usch. 

Jag och Anna hade lite "lunchshopping" idag. Det var mysigt. Vi kanske borde göra tisdagar till våran "göra av med pengar dag"  

Kul att Knigge läser min blogg. Alltid kul att någon uppskattar den. Tummen upp. 

Nu ska jag rusa upp till Cubs i fiket och ha ARL med tony. Hur kul kan en tisdagseftermiddag bli egentligen? jaa knappast bättre än så här? eller what?!

Puss o snusk! 


Kommentarer
anna

jaaa...fett att vi gör. så kan singsongarna ha sin dumma lektion o mobba ut oss..:D h&m

2006-10-03 @ 19:23:06
anna

dum blogg halåå jag skrev mycket mera. men iaf.h&m i våra hjärtan. puss

2006-10-03 @ 19:23:58
Matthew Fox

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2010-11-25 @ 11:46:20
URL: http://matthew-fox.blog.de
Matthew Fox

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2010-11-25 @ 11:46:37
URL: http://matthew-fox.blog.de


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0