Ben & Jerry's

Jag vet att jag inte borde men jag är så sugen, och vem kan motså Ben&Jerry's glass? Chocolate Fudge Brownie dessutom. Det är ju bara gudomligt gott. Varför måste allt gott vara onyttigt? Den frågan ställer jag mig ganska ofta och jag får aldrig nått riktigt bra svar.

Jag är så nedrans trött på utseendet  på min blogg....Jag vill göra om den på mitt sätt men jag har inte den blekaste om hur man gör. Man måste ju kunna HTML och jag är värdelös på datorer vad det än gäller. Tycker som sagt att det är lite tråkigt att ha samma stilmall som alla andra även om det snart bara kommer vara jag som har denhär eftersom alla andra har fattat och lyckats göra om sina. Jag gör iallafall framsteg i photoshop som alla andra på rytmus har kunnat sen ettan, men bättre sent än aldrig, typ.


Jag försöker verkligen överleva skolan men det är svårt. Idag var jag och Desireé nere och skulle prata med Emil (Snyggemil) som är våran handledare i projektarbetet och det var läskigt. Men efter en kvarts samtal med honom i ett läskigt tyst och tomt rum kunde vi konstatera att han inte längre var "snyggemil" utan bara Emil och att han kanske inte var så läskig som vi hade trott utan snarare helt okej. Kanske kan man lyckas med att göra ett projektarbete trots allt?


Jag funderar på att gå ner och äta min Ben&Jerry's och försöka plugga lite ARL.


Kommentarer
Gunnar

Jag tycker den är fin iallafall =)
Ben & Jerry glass lät inte så äckligt heller =P

2006-10-16 @ 20:59:46
Asbjornviktoria

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2009-09-16 @ 08:19:20
URL: http://asbjornviktoria.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0