Back to basics

Jahapp. Då var man tillbaka igen. Efter ett tags bloggvila. Internet är åter i funktion hemma hos Johanna så nu kan bloggen som sagt åter väckas till liv. Sånt tycker jag om. En sak som dock var ganska bra med att inte ha något internet var att jag hann med saker. Jag hann plugga. Jag hann kolla på alla BRAIGA tv program som jag bara måste kolla på och jag hann till och med städa. Det ni. Fett coolt. (jag hann till o med läsa lite också) Men det känns skönt att kunna skriva av sig lite. 

Jag har massor med saker som jag borde göra men just nu orkar jag inte. ARL:en och NuKo:n är något som jag veeerkligen borde göra. En snygg affish i photoshop är också nått som står på "to do" listan. Jag vill gå på Stockholm open på onsdag men det ser inte ut att hinnas med. vi får väl se. Annars tänker jag dra med mig Karin och någon annan frivillig efter jobbet på fredag. Någon som är sugen? - Ola det brukar krylla av backslicks. 

Ibland förstår jag inte varför jag väljer att göra vissa saker... Jag vill så gärna men när det väl kommer till kritan så är jag sääämst på att utföra det jag åtagit mig. Sådant måste det bli ändring på. 

Jag har total ångest över projektarbetet. Gaah! frågeställningar inne på torsdag! PANIK! Det blir nog inget sthlm open för min del. Tack och adjö. 

Jag hade tänkt lägga upp lite frääscha bilder här men det gick inte. Jag fattar inte skolans datorer. 

Om man kanske skulle göra lite arl eller maila janne och förklara varför ingen fårn reklamgruppen va på mötet igår. Jaa hejja! 

Tisdagsångest!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0