Under ett täcke med Cubas kusin kalle och paradise hotel Martin

Så hett gick det kanske inte till men jag fick i alla fall kika in i hans koja som han hade byggt i Cubas vardagsrum.

Känner mig lite lagom bakis idag men det var härligt och kul igår. Billigt och bra. Men men. Jag såg Paradise hotel snubben Martin som var med för två eller tre år sen eller nått. Eftersom jag inte var vid mina sinnes fulla bruk var jag dum nog att göra bort mig och gick fram och frågade honom om han  varit med. Han drack öl och var apsnygg! Han måste verkligen vara den största B-kändisen nånsin, om man ens kan kalla honom B-kändis? Det var nog bara jag och Desireé som kände ingen honom. Men så är ju vi nördiga också. Men som sagt, det var härligt.


Imorn ska jag göra mina akrylnaglar. Jag är faktiskt lite nervös. Har typ inte en aning om vart det ligger men det ska nog lösa sig.

Ja ola, du kan låna min OC box den här veckan. Men du får komma och hämta den, om vi inte träffas på tåget.

Pluggeliplugg. Jag vill bara somna med kläderna på.


Kommentarer
Anonym

Jag kan inte få nog utav loke!

2006-11-19 @ 21:47:38
Anonym

HAHA johanna nu kommer jag ihåg!! HAN martin. omg. he´s toooooo gay to function darl!

2006-11-21 @ 18:26:24
Conradsina

Great .Now i can say thank you!

2010-12-02 @ 16:10:17
URL: http://conradsina.20six.fr


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0