SegTorsdag

Idag var en såndär dag när inget riktigt vill gå vägen men som slutar ganska så bra i alla fall.

Jag tror att Live Night tar energin från alla men tänk vilket hejdundrans musikpartaj det blir. Underbart! Jag ser fram emot att se min greklåt nummer ett (I wanna dance with somebody) live. Jossan och gänget kommer rocka feett!.

Imorn är det Idol-final och jag kan inte bestämma mig för vem som ska vinna. Helsköna Markus eller snyggerik som inte är så snygg? Erik är nog mest popidol ändå. Hissmusik killen har blivit pop. Mm. Så kan det gå.

Mina söta syskon bråkar om vem som ska få använda badrummet först. När vi har två. Dagens i-landsproblem.


Tack sötaste tokvänner för att ni finns. Vad skulle jag göra utan er?


Imorn är det fredag. Härligt.


Kommentarer
Majsan!!

Jag äääääääääääälskar grekland musik ;) bardisken på zero´s härliga minnen!! =D snaggis o carter mmmmums ;D haha

2006-12-01 @ 08:10:31
Daniel

Hej och tack för en skön blogg! Har hört att du gillar långa naglar och ibland har akrylnaglar. Älskar extremt långa naglar på tjejer - vore kul att se dina. Kram.

Daniel

2007-11-27 @ 14:49:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0