Knas

Det är vid den här tidpunkten som jag oftast brukar komma på underbart härliga saker att blogga om men just nu står det bara stilla. Antar att jag kanske borde nämna något om i torsdags men just nu orkar jag inte och jag känner att jag förmodligen inte kommer att orka senare heller. Det var spännande helt enkelt. En annan miljö med andra människor. Vi såg Carolina Gynning med flera och den underbara FCZ profilen Tore, min lycka var gjort. Han hade gympadojjor på Sturecompagniet. Löpardojjor. Men någon måste ju ha det också och det är därför han är coolast. Garderobkillarna blev sura när dom inte fick dricks och gratis vin är ju alltid gott. Helt enkelt en spännande kväll. Vi hoppas på fler.

Jag har köpt mitt första "Mammaplagg" dvs en gravidtröja. På topshop (är det ett eller två ord?) inte för att jag på något sätt planerar att skaffa barn, inte alls, och jag har ännu inte kommit till den gränsen att mitt midjemått är så stort att jag inte längre ryms i de största "vanliga" storlekarna. Tur är väl det. Jag tyckte bara att tröjan var fin. Den är grön. Grönt är skönt.

Min mage kurrar.

Läggdags...


Kommentarer
Emelie

HAhHAHA en mammatröja.. du e skön johanna =)

2006-11-12 @ 13:04:52
Tiniusenya

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2009-08-18 @ 08:05:52
URL: http://tiniusenya.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0