Gossip Girl

Känner att jag inte varit så aktiv på sista tiden. Höstlovet har gjort sitt och jag har helt enkelt inte orkat.

Älskar man typiska tjejböcker som enbart handlar om lyxliv, kärlek, och allt det där som en typisk tjejbok innehåller och inte har läst Gossip Girl har man missat nått. Jag kunde inte sluta läsa den. Läste ut den andra boken i serien idag. Det är som att hoppa in i en fantasivärld. Härligt. Det jobbiga är väl när man inser hur trist ens eget liv framstår i jämförelse med deras, även om det bara är en bok. hur som helst, Läs den.
 
Den här veckan känns spännande. Mycket att göra. Jobbigt att välja bort någon eller något. Jag ser fram emot torsdag Desire. Det blir spännande. Vi fick ju en försmak i fredags på White room. Jag lever fortfarande i något sorts lyckorus över att vi inte behövde visa leg. Jag är en tönt, jag vet. Låt mig vara det. Vad ska jag annars leva på. 

Känns jobbigt att skolan börjar igen. Jag orkar inte riktigt ta tag i nått. Orkar inte ens tänka på projektarbetet och Live night. Usch. Hur ska det här sluta? "önskas något mer? En vecka till med höstlov kanske?" Det skulle allt lägga sig fint runt magen.

Arlarlarlarl. Blää.

haha

- Ni vet att ni älskar mig

-
Stringstrumpa.


Kommentarer
Blondinlisa

Jävla bratwannabe!

2006-11-07 @ 07:50:27
stringstrumpa

Blondinlisa! du vet att du älskar mig!

2006-11-07 @ 09:31:16
Christianmoa

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2008-09-29 @ 09:28:49
URL: http://christianmoa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0