Glömda nycklar och en kall rumpa

Jag glömde mina nycklar hemma imorse vilket resluterade i en isbit till rumpa när jag kom hem eftersom jag inte hade några nycklar att låsa upp dörren med och istället fick sitta utanför på trappan och vänta. Jag slutar aldrig att förvånas över min egen klantighet och glömskhet. Men vissa har det bara i sin natur verkar det som. Jag är tydligen en av dom. Mycket givande. Lyckligtvis hade Veckorevyn hittat hem till min brevlåda så jag kunde i alla fall underhålla mig själv med lite spännande läsning -->Idol Danny. mums.  


Kommentarer
Tonyolea

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2010-04-26 @ 08:00:53
URL: http://tonyolea.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0