Förkväll med Idol-Ola

Jag har nog lyckats sett förkväll en gång tidigare men jag kommer inte ens ihåg vad jag tyckte när jag såg det den gången. Nu när jag satte mig här för att som vanligt läsa alla bloggar jag kan komma på kunde jag inte undgå att höra en skånsk härlig stämma från tv:n, nämligen Idol-olas. Töntig som jag är var jag även inne på hans hemsida tidigare idag i brist på vettigare saker att göra. Är man inne på den har man abslout ingenting att göra eller så vill man som jag egentligen bara kolla på alla bilderna, eftersom man fortfarande har en hemlig liten crush på honom, men det är ju inget man berättar för andra. 

Carolina gynning om idol -Ville:
"Ja, men hon var ju braaa..."
 

Härligt det där.

Om man kanske skulle försöka fixa lite käk med fiastina.

Ja, hon var ju verkligen bra. Haha.


Kommentarer
Arnnicole

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-03-02 @ 11:30:44
URL: http://arnnicole.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0