Fjällräven igen igen och igen

Idag när jag satt på tåget in till stan gick det på tre tjejkompisar, alla tre hade fjällrävenjackor i olika färger. Ni vet dom där som alla har som gör att man ser ut som en mänsklig michelingubbe eller nått. Inget fel på dom jackorna, jag skulle själv kunna tänka mig att ha en sån men kom igen, när man är tre kompisar med likadana jackor då blir det bara för mycket. Jag kan tänka mig vilken intern tävlan det var om vem som skulle hinna köpa jackan först och vid ett senare tillfälle kunna säga när någon som jag skulle kommentera deras jackor att hon var ju faktiskt först med att ha den. Så det så. Sen hade ju dom andra härmat henne. Det kan ju inte hon hjälpa liksom.

På tåget hem kommer det en tjej med sin pojkvän och sätter sig vid mig. Båda två har fjällräven på sig. Hon har den ljusblå och han den svarta. Jag kan inte annat än skratta.

Vad säger ni vänner, ska vi köpa oss en fjällräven? Pax för den svarta!


Kommentarer
anna

neeej.. hallå... jag vill ha en ljusblå.begagnad. å gärna lite små smutsig.

2006-11-21 @ 18:25:21
BlondinLisa

BB OCH M HAR GJORT SLUT1!!!

2006-11-22 @ 11:27:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0