En erfarenhet rikare

Idag fick jag den oerhört stora äran att vara med på en otroligt givande tillställning; Rytmus skolkonferens. Ännu en sak att lägga på meritlistan. Antar att det var på tiden att jag visade mig på ett av dom där mötena eftersom jag nu i snart två års tid har klagat konstant på allt som har med Rytmus att göra utan att överhuvudtaget anstränga mig mer än att klaga på de få klassråden som äger rum lite då och då på obestämd tid. Den där meningen blev lång. Jag har väl egentligen inte så mycket att säga om själva mötet mer än att det var riktigt underhållande att se att lärarna betedde sig precis som oss elever;

"Nej men jag vill inte va ordförande, han får va" "Vaa, måste jag vara sekreterare? Nää men hon passar mycket bättre"


Det hela slutade med att Cuba fick vara ordförande. Hon gjorde ett ypperligt jobb. (applåder)


Mina ben värker verkligen efter att ha sprungit runt och jagat en boll i nästan två timmar, vilket också resulterade i att jag missade OC. Jag kommer missa hela säsongen. Inte bra.


Dagens andra applåd går till Ola som var på sin första fotbollsträning idag. Härligt att du är tillbaka. Precis som på den gamla goda tiden, och Desireé, det kommer lösa sig med gymnasiemässan och allt. Jag håller tummarna.


Dags att sova men först ett kapitel ur Jane Eyre.


Ciaooo


Kommentarer
BlondinLisa

Fotboll är för äckliga svettiga mansliknande tjejer utan bröst och med sönderbitna naglar! HUA

2006-11-16 @ 09:51:33
Johanna

Jaha, precis som du då? eller? moahaha! =)

2006-11-16 @ 12:46:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0