They do exist...

Jepps, dom finns på riktigt. Dom gula små plast tomtarna. Här är bildbevisen

Min mage är fortfarande inte bra. Var dock inne på akuten idag på sös och fick ett recept på några tabletter som tydligen ska hjälpa. Det tråkigaste är att jag missar Romeo & Julia. Jag vill verkligen vara med. Jag hoppas iaf att jag blir bättre så att jag kan vara där och kolla. Varför just nu?


- Tack pappa för hjälpen och sällskapet.

Nu ska jag lägga min värmedyna på magen och kolla om det är något exotiskt på Tv.

Snälla.


 Dumma mage. Blä och aj.




Kommentarer
emelie

stackarn :(:(:( bli frisk! tänker på dig..

2006-05-10 @ 19:11:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0