Saknad

Det här inlägget vill jag tillägna Emma och ingen annan.

Kommer sakna dej massor men jag antar att du kommer få det toppen i skåne också. Det kommer kännas tomt utan dej på träningarna. Väldigt tomt. Ville bara att du skulle veta att du är saknad. Men studsbollarna var jättefina och det var den bästa presenten jag fått på länge. Den var verkligen så klockren och personlig, jag fick den blåa bollen. Underbart. Måste verkligen skriva "dikten" som du gjorde, den var så bra.

 Pernilla där bak ska hålla tätt
men det är inte alltid så lätt.
Sventa mig i målet ibland plåga
och Anders någon spelare såga.
Ibland någon bra idé Åke kom med
och av innebandyfeber Sarah H led.
Annette vår lagledare är
och tessan duracellbatterier bär.
Ola nya finter drog
tills henens fotbollssinne dog.
Johanna A är en ösmotjej
att göra mål är Emma p's grej
Eleonor hjärnskakning fick och
janni till nifen gick.
BJ ibland trixar med en boll
och Marie där bak har full kontroll.
Hempa ibland från omklädningsrummet
fick dra oss ut.
I camillas skott är det krut
Therese är en slitvarg
och Sanne på sitt knä blir arg.
Emma t någon spelare drar
och alex en backplats tar.
Ida med innebandyn sluta
och vi Zandra från göteborg muta.
Anna i höstas försvann
och vi nifcupen vann.
Erica får en jämt att le
och att Lollo börja lira med oss
var en bra idé.
Karin i våras va på G
och med Sophie på topp vet man
aldrig vad som ska ske.
Matilda ibland med 90 tjejerna lira
och senare iår serievinsten ni ska fira.
Sara L kan spela allt från topp till back
och johanna L slår till med ett tennisrack.
Nu hoppas jag att ni tutar och kör
för att spela på topp ni verkligen bör.
Jag kommer alltid hålla ett öga på er
så jag vet vad som sker.
ha nu så skoj och njut
och många mål skjut.
Ni är verkligen toppen
att lämna er känns botten.

Tack Emma för en underbar tid.


Kommentarer
Emma

Tack själv underbara Johanna :D Jag skanr dej mass redan .

2006-05-21 @ 22:51:32
Emma

Tack själv underbara Johanna :D Jag skanr dej mass redan .

2006-05-21 @ 22:51:48
Emma .

Tack så mycke för inlägget . Saknar dej en massa redan .

2006-05-21 @ 23:25:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0