Regn, Nynäsmänniskor och Kvarnrock

Regn, nynäsmänniskor och Kvarnrock. Det är ganska exotiskt när det händer sånna grejer i nynäs. Som kvarnrocken. För då är dom flesta där och kollar läget och man träffar på både folk som man vill träffa och folk som man försökt undvika under alla år och som man mer än gärna slipper träffa på i framtiden också.

Är dock lite besviken att jag och Ola inte hann se Emelie och brudarna. Det hade varit coolt. Men det var regnets fel. Vi fick gömma oss under Nickstas kiosktak för att inte bli dränkta. Nästan iaf.
 
Sen träffade vi på alla Exotiska människor. Snacka om att folk kan förändras.

Kaffet på vägen hem var iaf gott och värmande.

Nu är jag verkligen sugen på att testa. Longboard eller skateboard. Det måste bli sommarens äventyr. Hoppas att alla ben och armar håller sig hela bara. Skydd är bra. Att ha en bräda kan också vara en bra början. ???Kanske?




Nynäshamn kan faktiskt vara riktigt mysigt ibland. Även om jag vissa dagar vaknar och önskar att jag bodde nån helt annanstanns så kan jag bara inte låte bli att tycka om det. Det är ju ändå nynäs liksom.


   Kan det bli mer sommar än såhär?


Nu är det nog dags att sova. Börja dra sig tillbaka. Vi får väl se vad som händer imorgon. 


- Tack för idag. Gnägg.  


Kommentarer
Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:26:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0