Lime

Tänk hur en ensam liten limeskiva kan ge så mycket smak åt ett stort glas vatten. Gott är det iaf. Har fyllt på det för tredje gången, jag kommer få springa på toa hela natten. Mitt kaffe är förmodligen kallt nu. Inte riktigt lika gott. Det är nog ganska blaskigt vid det här laget. 

Spelade pingis förut med mina härliga bröder. Piff o Puff. Den ena coolare än den andra. Dom är söta. Det är kul att umgås med syskonen ibland. Det händer inte alltför ofta. Jag sög dock när vi spelade. Vi spelade något som jag tror hette Kung? Det var ganska exotiskt. Niklas vann helatiden som vanligt och Jocke och jag turades om att komma sist. Det var härligt att skratta och leka tillsammans.


Jag tog en slurk av mitt blaskiga kaffe. Blä

Undrar hur många det egentligen är som läser min blogg? Säkert bara ett fåtal nära vänner som känner sig tvingade. Men jag tänker fortsätta skriva. Det är skönt att skriva av sej.

Mitt hår ser verkligen ut som trollhår. Trollhår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0