köttbullar och makaroner

Hur gott är inte köttbullar och makaroner? Helt oslagbart. Sjukt gott.

Matteboken ligger och väntar men jag känner mig inte så peppad. Hur ska det gå på fredag?

Matchernas match har precis börjat - Barcelona mot Arsenal! Henke eller Ljungberg? Vem ska man hålla på?

Jag är fast igen. Pistagenötter. Börja aldrig.

Jag har bestämt att jag ska börja räkna hur många lattes från sandys jag dricker varje månad. Två hittills.

köttbullar och makaroner


Det finns inga mirakel, det finns inget paradis....


Kommentarer
Olala

Jag längtar efter ett nytt inlägg!!!

2006-05-20 @ 00:20:33
Anonym

fin bild.

2006-05-21 @ 01:13:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0