Jordgubbar är sommar

Jordgubbar är mumsigt. Jordgubbar med glass och grädde. Dom gubbarna jag åt nu var säkert genmanipulerade och kom från tyskland. Men dom var ruskigt goda. Mumsiga.

Kollade på tv4:s "matchen" med kändisnissarna som ska spela mot VM brons nissarna från 94. Det känns ungefär som en ny version av FCZ men jag diggar det. Riktigt kul faktiskt. Jag tycker att dom är riktigt härliga som vågar bjuda så på sig själva. Mera sånt.

Snart är det verkligen sommarov. Det är ritktigt nära nu. Riktigt nära till Grekland --> Zakynthos --> Laganas. JAG LÄNGTAR!!!!



               


Kommentarer
Emma

Ohh , Ola . He is hot ;)

2006-05-28 @ 23:14:15
Olala

GREKLAND! 2 veckor o 1 dag! Helt totalt apstört! Men vi måste ha greklandkväll snart..

2006-05-29 @ 12:49:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0