Fredag eller söndag?

Fredag eller söndag? Svårt att känna någon större skillnad. När jag vaknade imorse kändes det verkligen som söndag. Ola. Det var mysigt. Vi lyckades med maten och frukosten var mumsig. Mera sånt och oftare.

Man borde verkligen vara ledig oftare. Livet blir så mycket roligare och skönare då. Mer avslappnat. Fast jag antar att man skulle sakna skolan, jobbet och allt det jobbiga också. Det har ju sin charm på sitt sätt. Om man inte hade det jobbiga skulle man ju inte se fram emot det sköna. Varför måste det vara så?

När jag gick hem från Ola gick jag och grubblade och funderade för mig själv. När man går sådär ensam och är sådär lagom trött och seg och man önskar att man bodde grannar fast att det egentligen inte alls är långt så hinner man fundera ganska mycket, på små och stora ting. Idag gick mina funderingar kring grekland och hur man i hela friden ska våga visa sig i bikini? Nu är det väl försent att göra nånting åt det och de alternativen som finns är väl att gå i kläder hela dagarna eller att stanna hemma och inget av det känns speciellt lockande. Bara för att jag tänkte så sitter jag nu med en kexchoklad i ena handen och kaffe i den andra. Behöver jag säga nånting mer? Jag är ett hopplöst fall.

Gårdagens bästa kommentar släppte dock Ola - Det är så skönt att skära champinjoner

Och med den fina lilla kommentaren räcker det för stunden.

Tack och hej Champinjonpastej



Kommentarer
Wantedmyspace

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2009-11-05 @ 08:32:38
URL: http://www.wantedmyspace.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0