Fortfarande sjuk

Så bra. Så otroligt bra. Vissa serier blir bara så bra och är bara så underbart braiga. Var bara tvungen att säga det. Även om det blev många BRA ord. Men Beverly Hills 90210 är verkligen så bra. Fast det vet ju alla redan.  

          

Min mage är fortfarande elak och motarbetar mig. Tabletterna hjälper lite men det går inte riktigt  tillräckligt fort. samtidigt som jag sitter här och tycker synd om mej själv är föreställningarna med Romeo och Julia i full gång. Det känns verkligen surt att inte kunna vara med. Vi har trots allt jobbat med det här hela året. Men självklart ska jag bli sjuk. Det är min vanliga otur. Otursbarnet. Och om två dar fyller jag år. Heja.

Allt känns mest jobbigt nu. Det borde kanske kännas bra men icke. Jag är lite grinig och sur. Det regnade förut, vilket inte gjorde saken bättre. Men nu är världens goaste Fia hemma så nu behöver jag inte vara ensam längre. Det är skönt. Ska nog ta mej en kopp kaffe (vilket förmodligen gör magontet värre) krypa upp i soffan och kolla på oprah...som om det skulle göra saken bättre?

Men men.



Kommentarer
Desire

Nawnawnawnawnaw. Jag tycker så synd om dig Johanna. Men du ska få höra vad du missade så kommer du bli på bättre humör!:) PUSS

2006-05-13 @ 11:05:17
Fabianveronika

Very nice site. Well laid out.

2010-03-29 @ 14:26:24
URL: http://fabianveronika.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0