En helt vanlig torsdag

Idag är det torsdag. En helt vanlig torsdag. Dock en väldigt skön vanlig torsdag för idag lyste solen och det var varmt och skönt och vi kunde ta av oss jackorna när vi gick på götgatan. Det var mysigt. Faktiskt så var det väldigt jätte mysigt.

Igår var det onsdag och jag missade en jätte jätte söt person. Varför var jag tvungen att missa personen? IGEN? vad har jag gjort för att förtjäna det? Jag som vill se honom mest av alla. BLÄ.


Igår var också dagen då jag fick spela höger yttermittfält på våran match mot Älvsjö. Om det kan jag bara säga suck. Jag orkade inte en meter. Var död efter tre minuter vilket inte är alltför bra. Vilket i sin tur resulterade i att jag bara spelade ca 20 minuter av hela matchen. Vet inte riktigt hur det känns. Lite konstigt faktiskt. Ganska mycket konstigt om jag ska vara ärlig. framförallt för att jag fick spela på mitten vilket är väldigt ovant. Nej nu är det verkligen dags att börja träna upp konditionen igen. Tänkte ta mig ut o springa idag efter skolan men nej, så blev det såklart inte. suck.


Jag känner mig faktiskt riktigt glad.

Nästa vecka är det Romeo & Julia som gäller vilket känns lite läskigt och samtidigt närmar sig slutkonserterna med stormsteg, hur nu det ska gå. Den som lever får se.


Desire, ta lite tjockis bilder. Det är hett!

Imorn är det fredag. HEJA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0