Dagen efter

Dagen efter min födelsedag. Japps. En spännande och händelserik dag som jag förmodligen kommer komma ihåg ett tag framöver. Jag behöver inte säga så mycket. Det blev bara som det blev och det blev exotiskt. Minst sagt exotiskt.


Till alla vänner som var här. Förlåt för alla misslyckade försök att lyckas. Hur blev den där meningen? Maten blev hemsk, brödet ville aldrig bli klart för ugnen var dum. Tårtan blev okej men grädden? Ska man skratta eller gråta? Jag tror att jag går och gömmer mig. Framåt småtimmarna hade vi det iaf mysigt och trevligt. Mycket trevligt. Det var ju dock synd att inte diskmaskinen ville fungera? och hur kan man få två långa timmar att kännas som en kvart? Jag vet inte, men jag om någon borde veta.
-
André är bra på att städa. Nu slänger vi allt i en påse.

Plugga är nånting som jag borde göra nu. Därför ska jag faktiskt göra det. Plugga.


Marvin Gaye


Kommentarer
Olalaaaa

YEHAW

2006-05-14 @ 18:38:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0