Dagarna går...

Att Lordi vann eurovision var ju bara sjukt. Att Jessica vann Big brother tycker jag var bra. Hon får sina bröst och alla blir glada. I alla fall Jessica.

Folk har haft önskemål om ett nytt inlägg. Så nu är jag på G. Har haft så mycket annat på sista tiden så det har bara inte blivit av.

Jag har inte riktigt fattat det tidigare men nu är det nästan påtagligt nära ---> Grekland
Snart åker vi flickor. Kan ni fatta? inte ens en månad kvar. Jag trodde aldrig att det skulle bli av men nu är det verkligen på riktigt. Taxfreekatalogen kom igår. Ojojoj. Känner ni hur nära det är?
 
 Måste börja tänka på allt som man ska ha med sig. Kommer förmodligen att glömma över hälften av allt men det blir ett senare problem.

Erik Edman är söt.

Nu ska jag börja röra på mej. Packa väskan och försvinna hem till Ola på mys.

Vad fasiken gör man åt torra läppar som aldrig vill bli bra? Tacksam för tips.



Kommentarer
Olala

TAXFREE!!

2006-05-25 @ 17:05:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0