Att vara en planka

Igår var det valborg. Jag tycker som sagt egentligen inte om valborg men det var okej ändå. Jag och Ola hade iaf kul. Jag struntar i vad alla andra tycker. Brasan var väl inte så märkvärdig den var dock väldigt varm vilket var skönt.

Vi fick träffa Karins italienskor och vi var säkert jätte fjantiga men som sagt, jag bryr mig inte. Jag och Ola hade iaf kul.


     Hittade den här på nån exotisk hemsida. Det är dagens bild.


Jag har egentligen inte så mycket att säga. Gick förbi villagatan igår. Det är fortfarande jobbigt och det är extra jobbigt när jag vet vem som bor där och vet vad dom har för sej. Helst av allt vill jag bara sparka dom i baken. Så det så. Majsan, du förstår mig.

Nu ska jag läsa min extreeemt braiga bok; Robinson Crusoe. Blä.


Gårdagens ord -  Dunderbra & Fenomenal









Kommentarer
Europenewsnow

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2010-10-05 @ 10:53:56
URL: http://www.europenewsnow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0