Att vara eller inte vara...


- Ofta är oron jobbigare än det som man känner oro för
.


Jag har läst massvis med "smarta" saker i min bok. Tycker att det där med oron stämmer in ganska bra. För ganska ofta är det ju faktiskt så. Man går och är orolig eller känner obehag för en sak som egentligen, när man väl gör den inte alls är så farlig eller jobbig. Visst är det knepigt att det är så? 

Just nu kurrar min mage något extremt. Jag är hungrig. 


"Som en boll kommer jag tillbaks till dej

Jag har hittat mitt drömhus. Det är underbart.




 


Kommentarer
Anonym

Halloj där, jo jag lever men e mycke just nu, ska allt ta o börja smyga på dej med här på din blogg :P

ta hand om dej så hörs vi
//Thomas

2006-05-01 @ 21:35:35
ems

du kan va en idrottsdagbok! :D

2006-05-01 @ 22:46:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0