Att orka

Vad är det som gör att man känner sig hundra gånger mer motiverad att sätta sig och kolla på ett patetiskt och fjantigt program som big brother istället för att försöka sig på ett vg - mvg på sista arbete innan sommaren? Jag vet faktiskt inte. Jag vet bara att jag just nu är så trött på skolan att jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Det känns som att jag vänder ut och in på mig själv gång på gång för att försöka hitta inspiration till att lyckas men varje gång jag försöker tröttnar jag direkt. Varför är det så? Varför kan man inte bara orka den sista lilla biten? Jag tror knappast att vetskapen om att Anna o Danne har haft ihop det i huset eller att Linn är en riktigt skvallertant eller nått annat hett BB nytt kommer att hjälpa mig till ett mvg i naturkunskap men jag vet också att hur mycket jag än vill just nu så kan jag inte finna något intresse i att läsa om tyresta nationalpark. Tyvärr. Därför överväger jag att just nu strunta helt i naturkunskapen och bara kolla på BB som börjar om 40 långa minuter. Jag kan knappt vänta.


- Ola, du är min drinkpinne med blåmärken.

Let's get it on


Kommentarer
modeamatören

Känner igen mig.

2006-05-17 @ 21:39:53
URL: http://modeamator.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0