Varning för snöras och istappar

Härligt.

Helt underbart härligt. Jag är helt sprallig i hela kroppen och bara så glad och uppåt. Det känns verkligen underbart. Det var toppen att komma tillbaka till fotbollen och träffa alla igen. Mitt knä har varit jobbigt tillräckligt länge nu men idag ville det fungera och jag kunde vara med på löpningen. Jag hade glömt hur skönt det var att springa av sig. Även om det är jobbigt innan så är det bara så skönt efter, precis som med alla jobbiga saker. Ett tag kändes det som att jag aldrig skulle orka komma tillbaka och börja träna igen, man blir liksom lat och bekväm av sej och det känns nästan som att man kan se hur magen bara växer och blir större för varje godis eller kaka man tar. 
Det var bara så härligt att vara tillbaka. Det är vid sånna här tillfällen som jag inser hur mycket fotbollen ändå betyder för mej. Härligt. 

När jag gick hem från träningen i min ensamhet gick jag genom lilla Nynäs exotiska centrum. Det var helt folktomt och tyst, och kallt. Det kändes ungefär som om jag hade vaknat upp som Tom Cruise gör i Vanilla Sky. Helt ensam och övergiven. Men det var en skön känsla. Det var nästan så att jag kunde känna att jag var den blå bollen. Ni som har läst min lunardagbok förstår vad jag menar. Jag gick och kikade in i de upplysta skyltfönstrena och tänkte att Nynäs kanske inte är så dumt, inte alltid iaf. Jag skulle aldrig kunna tänka mej att bo kvar här för alltid men ibland känns det bara bra.


Vet du vad modulation är?... Nee...tänkte väl det.


Idag ville inte jag gå till skolan. Men det var mysigt ändå. Jag och Desireé busade med Andreas. Det var spännande.


Michaela, stå på dej =)


Hetast just nu ---> Skägg. Skägg i alla dess exotiska former.


Nu ska jag äta pannkakor. Mums.
 



Kommentarer
Majsan

haha ja du nynäs ÄR ett spännande ställe :p Men greklan är ennu mer spännande kan jag nästan lova :p hehe

2006-03-14 @ 13:02:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0