Snöslask

Snöslask på Odenplan. Exotiskt.

Jag och desireé hade en mysig liten dag tillsammans idag, även om det var slaskigt och blött och det var kallt om fötterna. När jag läser den där meningen kan man lätt tolka eller uppfatta den på ett annat exotiskt sätt, men så är inte tanken, det jag vill säga är bara att äventyret idag på Odenplan var spännande och exotiskt.

Tack för sällskapet och lunchen lilla vän, du är för go. Synd bara att inte Binnie kunde komma. kanske va bra att hon inte kom med tanke på att vi försvann från vårt lilla tillhåll alltför plötsligt pga en spännande och ganska ovanlig händelse. Vad som hände behöver vi inte ta upp här, det räcker med att de inblandade vet och vi hoppas att det inte kommer att inträffa igen. Eller hur desire ---> jag håller tummarna för ikväll. Heja.


Idag har jag gjort ett bra köp och igår var jag Spontan och Impulsiv...

...och imorn ska jag på äventyr med familjen, min mamma o pappa tänker släpa med mej och mina syskon ut och åka skridskor, vi ska umgås och göra saker tillsammans, sånt som familjer gör, du vet. Jag kan redan nu känna hur kallt och ont jag kommer att få i fötterna. inte bra.
 

Snöslask på Odenplan




Kommentarer
Desire

Hehe. Det va slaksigt och blött men mysigt:P
Insidenten var rolig:P Haha... men behövs ju inte tas upp så beskrivande. Hrmhrm... :) Hoppas ni får det mysigt på skridskofärden! Puss på dig Mojo

2006-03-03 @ 13:21:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0