Rytmusandan

Igår gjorde jag en mycket bra sak. En början på något mycket stort. Jag införde den så omtalade Rytmusandan. För er som inte vet vad Rytmus är så är det en heltokig skola där det går heltokiga och exotiska estetelever som lever sitt liv genom musiken där alla ska bli rockstjärnor när dom går ut trean,och våga inte intala oss nått annat. Rockstjärnor ska vi bli. Punkt slut. (det är iaf vad vi tror)

Rytmusandan är dock något som tydligen ska existera på rytmus, vilket betyder att alla ska tycka om varandra, livet är underbart, peace, love and understanding och allt vad det innebär. Esteter, behöver jag förklara mej mer? Nej, tänkte väl det. På sista tiden har dock rytmusandan inte infunnit sej som den ska, vart den har tagit vägen är det ingen som vet och om den ens har funnits är svårt att säga, men igår! Igår var början på något nytt, då tog jag det första klivet att återigen införa rytmusandan. Det hela började med att jag helt impulsivt, det kom från ingenstans sa hej till min skåpgranne sen två år tillbaka som jag ALDRIG har pratat med.  Han blev minst lika chockad som jag att jag hade sagt hej, men det kändes bara så rätt, och efter det kunde jag bara inte sluta vara impulsiv och hejade på alla Rytmuselever som kom i min väg. En kille i ettan vinkade till o med till mej genom fönstret, så glad blev han! Jag känner att jag äntligen har tillfört något till denna exotiska skola. Jag funderar till o med på att skicka ut et massmail  för att förklara att rytmusandan återigen finns på skolan.

Idag fick jag äntligen äta min efterlängtade pressbyrån kanelbulle. Gudomligt goda. Jag åt dessutom två, men det är en hemlighet. Jag sprang dock skidbacken två gånger igår på fysen. för er som inte vet hur lång våran skidbacke är kan det vara lite svårt att förstå men det struntar jag i. Två kanelbullar blev det iaf och jag skulle lätta ha kunnat äta minst en till.


Nu ska jag packa, för på söndag bär det av mot fjällen, åre och brädåkande - Jag Längtar.
(Måste bara hitta min mössa)


På fredag tänker jag köpa nya cheap monday jeans.


Rytmusandan - Härligt.


Snart börjar OC - och jag är hemligt förälskad i Seth.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0