Otroligt Exotiskt

Onsdag. Ibland ser man människor eller rättare sagt personligeheter som man annars bara ser på film eller tv. Det händer inte alltför ofta men idag hände det två gånger, och jag blev lika förvånad båda gångerna.
Den första extremt exotiska och speciella personligheten såg jag imorse när jag gick på tåget, jag vet inte om det var en han eller en hon men jag väljer att kalla personen  för "det" vet att det låter hemskt men jag vet verkligen inte vad det var. Personen var en sån som man bara inte kan missa och som man fast att man inte vill kan sluta kolla på, i det här fallet kunde jag dock inte kolla för personen såg så otroligt läskig ut. Hon/han eller" det" var stor som ett hus och tog nästan upp två säten, med ett hår som jag tror var en stor peruk i långt mörkt hår. personen hade en stor päls och en lång kjol i nått fladdrigt material, det värsta av allt var ändå skorna, jag vet inte vad man ska kalla det men det var platå, om buffalos är hemska så var det här en hemskare och ännu fulare version. Har aldrig sett något liknande i hela mitt liv. Det låter verkligen hemskt att säga det med personen såg verkligen läskig ut.

Senare på jobbet pratade vi just om transvestiter och andra annorlunda och exotiska vanor som att hänga upp sej själv i krokar som man piercat in i kroppen, vilket i sin tur är det äckligaste jag kan tänka mej.
hursomhelst så när jag åker på tåget hem så ser jag en annan "transvestit" Den här killen var inte lika extrem alls men det roliga är att jag träffade på två stycken på en o samma dag, Händer verkligen sånt?

det är bra att alla har sin personlighet och jag har verkligen inget emot transvestiter men bland blir man  bara rädd. Punkt slut.


The Chill is gone.


Kommentarer
Leandermette

Great site! Lots of useful information!

2008-09-05 @ 14:07:26
URL: http://leandermette.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0