Kyliga Zebra ränder

Kallt. Mina fingrar är stela som frysta fiskpinnar som man köper i frysdisken på ica, dom har dessutom ränder efter strängarna från min lilla gitarr. Det gör ont. Jätte ont. Aj. Men det gick bra att spela idag, faktiskt. Bättre än vanligt, jag  börjar fatta hur det funkar nu. Fast att det gör ont i fingrarna.

Idag sa min mamma att jag var bitter? hmm? Det kan jag nog inte hålla med om. Jag är bara trött, och lite grinig, men så är det ibland.

Det var mysigt att träffa alla rytmus människor igen efter lovet. Vissa har man saknat mer än andra. Michaela, tack för skivan <3

Vissa människor är verkligen speciella och chockerande.
 
- Exotiskt





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0