Hey Baberiba

Hey baberiba.

Ibland är man trött och ibland är man pigg. Idag är jag en blandning av allt som går. Hey Baberiba.

Ibland gör man saker som man inte förstår varför man gör. Antar att det är för att det är förbjudet och lite busigt, eller kanske bara för att det är ett äventyr? man förväntar sig iaf att det ska bli ett äventyr. Tänk om det inte blir som man har tänkt sig? Hjälp. Tänk om äventyret slutar i katastrof? Tänk om man kanske inte borde göra det förbjudna och busiga? Det kanske egentligen är ganska farligt? Nej, bort med alla sånna tankar.

Just nu funderar jag skarpt på att göra något riktigt impulsivt och spontant, vet dock inte om jag vågar.
Idag är jag inte bara trött och pigg om vartannat jag är även lite feg. fast samtidigt har jag precis gjort en sak som jag aldrig trodde att jag skulle göra.

För mycket tankar i huvudet. Det kanske bara är bättre att låta det vara, så får vi se vad som händer.
Just nu behöver jag dock lite hjälp i en viss fråga.
 
Hey baberiba.


Kommentarer
din beundrare höhö

vad har du nu gjort? (;

2006-03-17 @ 22:41:52
desire

låt ditt hjärta tala och koppla bort hjärnan;)
Let apontaniteten ut! :)

2006-03-18 @ 12:48:25
Sigbjornzara

Very informative...God Bless

2009-08-26 @ 08:09:22
URL: http://sigbjornzara.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0