Helgen

  • Husets Pizza med Cuba, Binnie och Desire på Ricardo's Pizza. Mums.
  • Promenad hem till Desire i snöslask och kyla. (Binnie akta istappen)
  • Melodifestivalen spanas in..Dock många frågetecken. ???? Jessica Anderssons nästan obefintliga shorts??
  • Godissuget blev för stort och Binnie, Desire och jag försvinner på äventyr till Hemköp (Mariahallen) medan Cubase stannad kvar och vaktar desires säng.
  • Godis...
  • Godis....och..
  • lite mer godis...
  • Binnie försvann...
  • Jag sover hos desire istället för att åka hem o sova hos min lilla farmor..
  • Desire och jag somnar försent..men det är okej när det är helg.
  • Frukost inhandlas på ica Fatburen..om jag inte minns fel..Väldigt gott och mysigt. Tack desire.
  • Jag börjar min färd hem till lilla farmor där dagen även avslutas med tårta....
...jag är fortfarande mätt...


Nu är lovet slut och skolan börjar igen.tillbaks till "verklighetens trista vardag"

Men snart försvinner jag till åre...

...Jag längtar som en tok...





Kommentarer
Desire

din apa. åka till åre utan oss:P
puss på dig och ditt trollhår :)

2006-03-06 @ 11:27:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0