Hej då

Snart åker jag. Snart. Mot Åre. Underbart och skönt. Jag vill åka nu på en gång. NU vill jag åka. Fast först ska jag o desire på äventyr imorn kväll. Heja stora paket.

Idag gick jag på stan. Själv. Men det va mysigt, det var dock överbefolkat och jag kunde inte köpa mina Cheap Monday jeans för det va urplockat och alla JOBBIGA pop människor hade redan köpt alla som fanns i min storlek. Det tycker vi inte om. Blä.

det är konståkning på tv och i vanliga fall skulle jag sitta fastklistrad framför tv:n men idag ska jag kolla på BB.


Ta hand om er alla exotiska människor. Jag kommer sakna vissa mer än andra när jag åker. Men ni vet vilka ni är. =)

idag ringde "Gunnell" till mej. haha.


Stringstrumpa - The Chill is gone



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0