En dag i livet

Ibland blir man förvånad och ibland även arg. Gunnars födelsedags fika var mysig. Tårtan var riktigt god fast att den fortfarande var lite kall. Prinsesstårta. Det var kul att vi kunde träffas igen, alla goa små vänner, även fast Karin inte hann komma hem från arlanda. Vi har saknat dig vännen. Du får betätta allt sen.

Idag gick jag och funderade på allt som jag borde göra istället för att bara prata eller tänka att jag ska göra de. Här är några av de sakerna.

* Sluta använda gympadojjor på vintern
* Gå två minuter tidigare hemifrån på morgonen så att jag slipper springa till tåget varje dag.
* Räkna matte eftersom jag ligger låångt efter alal andra. Heja mattegrupp 5
* Ta tag i mitt övningskörande
* Köpa en övningsgörnings teoribok
* Sluta kolla på onödiga dokusåpor.
* Äta mindre godis och träna mer.
* Träffa mina vänner oftare.
* Göra saker istället för att bara babbla om det.
* Skaffa mig ett liv, kanske?



Du ser ut som en hamster.



Kommentarer
Emma .

Låter som jag borde göra nästa allt det på din lisat med . Och du Johanna . Jag kommer sakna dej nu när jag åker till skåne .

2006-03-20 @ 06:45:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0