Burger King vs Max

Dom som känner mig och min familj vet att jag/vi alltid har varit Mcdonald's familjen, har alltid varit så och kommer förmodligen alltid att vara så också, inte mig emot, jag tycker om hamburagre och snabbmat och skulle jag behöva välja  mellan en Cheeseburgare eller en banan när jag är riktigt hungrig skulle jag inte tveka en sekund och välja hamburgaren, även fast jag innerst inne vet att bananen är "mycket" nyttigare.
 
Men när Mcdonald's familjen helt plöstlisgt blev BK familjen kunde ingen förstå vad som hände. kan man byta från donken till BK? aldrig sa jag, men sakta  men säkert håller jag på att gå mot den andra sidan, "grillat är godast"  Grillat är ju dock godast, men jag skulle aldrig, aldrig, kunna lämna donken för BK, det går bara inte, det är som ett gammalt äktenskap, och vissa saker kan man bara inte ändra på. Så är det bara. Ett tecken på att jag dock tar mer och mer parti för Bk är när jag blir lika ursinnig som min pappa när jag läser i DI att Max fjantarna påstår sig ha gått om BK och menar på att dom är större. Vilket skämt.
Max är och kommer alltid att vara lillebror åt både BK och donken. Det spelar ingen roll hur svenskt köttet är om hamburgarna ändå inte  är goda. Nog sagt om det. Det där var bara mina inre agressioner som behövde komma ut. Haha hamburgelivet förstör mitt liv. Men hur ska jag kunna leva utan det? Jag är en hamburgare.


Nog pratat om hamburgare.

Idag är det lördag och snart är lovet slut. Tiden går så snabbt. Den bara försvinner och man vet inte riktigt vart den tar vägen. Snart börjar skolan igen och allt blir som vanligt igen. Vilket både känns bra och mindre bra. Iband vill man ju bara att det inte ska fortsätta som förut, men just nu känns det okej. Undrar hur Tofsic och resten av rytmus gänget har haft det nere i österrike, måste erkänna att jag är lite avundsjuk, men nästa år, då, då ska jag med. och lilla Michaela, saknar dej din lilla tok, ska bli kul att träffas igen, känns som en evighet sen fast att det bara är lite drygt en vecka.

Det har slutat snöa och solen kikar fram lite lätt. Är inte livet bra underbart ibland?

  

.






Kommentarer
Olala

Max är inte broskburgare! You are a noord :)
Im will take you to a maxrestaruant in your sleep, baby, and then you cant feel any differnens between bk and max!

2006-03-04 @ 16:24:11
Emma .

Johanna , helt klart är det bk som slår max .

2006-03-07 @ 07:53:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0