Blää

Temavecka? Jag inte tycka om. Ingen kommentar. 

Ibland är killar så exotiska. Ibland undrar man vad dom har innanför pannbenet. Menar verkligen inget illa men ibland undrar man verkligen. Man ska ju inte dra alla över en och samma kant men ibland är det extremt svårt att låta bli. Men jag lovar. Jag ska bättra mig --> den dagen någon bevisar nått annat. Okej?

Jag har blivit svag för något som jag tror är pistagenötter. Dom har iaf skal och  dom är extremt goda. Kan man bli pistagenötmissbrukare? isåfall är jag nog redan ett svårt fall och långt gången i mitt missbrukande, men det kanske finns en liten chans att rädda mig fortfarande. Hjälp?

"Jag vill vara en vilde"

Du ÄR en hamster. Jag väntar på svar och förklaring. Omgående. PunkT.


- Stringstrumpa


Kommentarer
Emma .

du och ditt exotiska :P Men jag gillar de . De e sånt . Ha en super vecka :)

2006-03-20 @ 22:54:21
Chrisoda

Congratulations on a job well done. Thanks

2009-08-26 @ 13:45:43
URL: http://chrisoda.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0