Söta små Rytmus barn

Yeehaaw!

Vad bra vi var igår. Helt sjukt bra! Ville aldrig att det skulle ta slut. Ni är för goa hela högen =)

Solen lyser för första gången på länge och det är fredag. Jag är glad. Sitter här med min frukostmacka och antar att jag borde skynda mig så att jag inte missar tåget och kommer försent till samhällen med bästaste steven.

Igår fick jag en "aha" upplevelse. Det är snart sommarlov. På riktigt. Kan knappt fatta att det är sant. Andreas och alla andra små treor slutar och kvar kommer bara vi bli med ettorna och alla nya elever.

Måste rusa!

Rock'n Roll


Kommentarer
Desire

Hihihih:)

Heja!

2006-06-02 @ 20:13:16
Olala

10 dagar..

2006-06-03 @ 11:43:27
Danialagnes

Enjoy your website very much. Good job!

2009-07-22 @ 08:08:26
URL: http://danialagnes.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0