Olalaaa

Hej alla människor därute! Alla vänner, trogna bloggläsare, icketrogna bloggläsare och alla andra exotiska människor. Tänkte bara meddela att det nu bara är en vecka kvar tills vi åker.  EN VECKA! okej! jag är speeeeedad till tusen och mega taggad och jätte sugen, men jag kan inte hjälpa det. Jag kan bara inte fatta att det är sant. Det kommer bli så underbart sjukt kul! Har till o med börjat packa. Jag kan inte hålla fingrarna borta. Längtar tills imorn. Det blir mysigt.
 
Flickor små det här kommer bli underbart!



Kommentarer
Dildo- Maj

Fatta att vi ÄR DÄR om en vecka nu!! =D=D=D=D

2006-06-07 @ 15:50:59
Olala

5 DAGAR KVAR! :D
Min mage pirrar..

2006-06-08 @ 11:04:00
Olala

SNORRIS!
Du måste med till grekland! Lova!!

2006-06-10 @ 22:26:15
Olala

GREKLAND 2 DAGAR! Min mage pirrar apmkt! SNIGLAR också!

2006-06-11 @ 16:39:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0