Händelser

Nu händer det grejer. Bra grejer och snart är det sommarlov.

Klockan är ganska mycket och jag är jättetrött och förkyld. Min hals gör ont och min näsa rinner. Usch.
Dessutom är jag trött efter igår. Igår var dock en mysig dag. Jag, desire och Cubase låg i gräset i skånegläntan? på söder och drack cider och pratade strunt. Cuba ska bli en södermamma med klänningar och många barn.

- Hon har perfekt kropp, sån kropp vill jag ha...Säger Cuba och dricker lite cider.
 
Johanna och desajer är superflugor.

Igår var jag med om min första nattliga sommarpromenad. Det var mysigt och kul. Jag hade dock vantar på mig för det blåste så nedrans mycket, men jag var spontan och impulsiv och det var bra. Mer sånt.

Dessutom fick jag mvg i historia av sötsteven.

Men nu ska jag sova. Imorn är det tårtkalas hemma hos Majsan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0