Gips på min hand och Zakynthos i mitt hjärta

Jaha, då var man hemma igen. Hemma i Sverige och  lilla Nynäs. Borta bra men hemma bäst? Njaa.. just nu känns det faktiskt inte så. Jag skulle ge vad somhelst för att spola tillbaka tiden och stanna den när vi va därnere på ön. Det var så sjukt underbart och helt tokskoj. Det går inte att beskriva med ord det måste helt enkelt upplevas. Jag skrev ett jättelångt inlägg om hur sjukt kul vi hade haft det och om allt vi varit med om men självklart raderades hela inlägget. Som alltid. Otursfågel som man är. Född fredagen den 13 och allt. Lyckades ju dessutom få gips på handen tre dagar innan vi åkte. Sånt händer ju bara inte. Kan man verkligen ha sån otur? jadå, om man heter Johanna så går det mesta. Såhär i efterhand tror jag dock att gipset bara hade fördelar; jag fick ju massvis med uppmärksamhet och egentligen var det inte så jättejobbigt. Jag hade ju mina underbara vänner som hjälpte mig. 

Jag tycker synd om alla som kommer umgås med mej inom den närmsta framtiden för det kommer bara att pratas om är Grekland, Grekland och Grekland. Bilder kommer senare men om man vill smygkika lite så har majsan några bilder på pa (jenka). Inte så många men det finns några få. 

         

Babes!! Tack för en underbar vecka. Vi är fasiken bättre än bäst!


Kommentarer
Olala

helt stört ruggigt apkul!

2006-06-26 @ 20:51:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0